Svett är hett ?

Jag orkar nog inte hålla mig vaken länge till, men innan jag lägger mig till rätta för att se en film och knapra morötter så tänkte jag blogga lite om kvinnor som faller för män med makt. Jag kommer förkorta Män med makt genom att skiva mmm i inlägget, är ni med? Så here we go!

Ute bland djuren i naturen så funkar det ju så att det är alfahanen som får para sig för han är stor och stark. Funkar det så för människor med tro? Sollar vi bort de underlägsna hanarna för att få alfahanen, ledaren, mannen med makt? Är det kanske en omedveten instinkt som får oss att tro att mmm ska föra vidare starkare och bättre gener? Att han kanske kommer göra ett bättre jobb med att skydda sin flock/familj. Jag läste för inte så längesen att vi människor attraheras av varandras svettlukt. Så om man använder för starka parfymer så förstör man den naturliga kroppsdoften vilket gör det motsatta könet förvirrad. Tänk om det är så fånigt att vi dras till vissa individer p g a en så enkel anledning som doft. Om man tänker efter så är det faktiskt rätt svårt att sätta fingret på exakt vad det är som attraherar en. Ni vet antagligen en given egenskap som alla människor söker hos sin partner?  ....Självförtroende!  Beakta att när jag skriver mmm så menar jag inte negativ makt som ex Hitler eller Scar från Lejonkungen. Jag menar mer en individ som är en bra ledare och kan inspirera, motiviera och leda en grupp av människor åt rätt håll. Simbas pappa Mufasa var en bra ledare med ett gott hjärta. Nej nu börjar det spåra ur!

Jag önskar er en trevlig kväll och nu ska jag chilla i min ÖSK inspirerade outfit. Puss/ Dolly



Kommentarer
Postat av: Bob

Odelali :) instämmer

2010-09-14 @ 18:57:46
Postat av: Vibe

fin du är... "beundrare"

2010-09-14 @ 19:36:57
Postat av: maxjezy

har du sett likheterna mellan scar och hitler? :)

lejonkungen 3, eller om det var 2 var skitdålig btw.

svett is nice :)

2010-09-15 @ 09:53:36
Postat av: Johan

Fler tjejer borde gå klädda så där hemma på kvällarna! Ny lag? Vilket parti röstar jag på då?! :)

2010-09-15 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0