När blev alla så känsliga ?

Under hösten blommar alla hormoner upp til ytan verkar det som. Det känns som alla i min omgivning är väldigt känslomässigt ostabila för tillfället, även jag :) Ostabilt väder har vi också idag, det var strålande sol nyss så jag drog på mig solglasögonen och tänkte ta en långpromenad med Cleo innan jobbet. Vi hann komma till konserthuset då det började spöregna och nu sitter jag hemma och tjurar med lockigt hår :( Nu får jag ta och platta om det efter jag fått i mig maten.

Jag är så tacksam för det riktigt bra vännerna jag har, det är fantastiskt skönt att veta att man alltid har någon bakom sig som stöttar och ställer upp. Tack för att ni finns i mitt liv! Ville bara få det sagt :)

Ha en bra dag gott folk, och hoppas ni får skoj på Hoffmaestro som jag tyvärr missar denna kväll. KRAM


Kommentarer
Postat av: malika

Du kan väll ha lockigt hår ibland, platta ej sönder. jag har ochså gått som zombi, det är jääääävla vädret. PUSS

2010-09-15 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0