You dont know me at all

Hej alla glada! Nu har jag släckt ner och bloggar under täcket. Det är rätt kyligt och mina element är helt off verkar det som, har vridit och snurrat på allt utan framgång. Ikväll skulle jag egentligen fixat naglar, hårinpackning och packat men inget blev gjort! Nu är jag illa tvungen att gå upp tidigt imorgon.

Något som jag verkligen stör mig på är människor som man kanske bara är lite ytlig bekant med pratar med en som om de kände en såå bra. Säg inte "det är typiskt dig" när du inte vet vilka egenskaper som är typiskt mig. Jag blir tokig på sånt! Hur många känner man egentligen? När jag säger känner så menar jag inte facebookvänner. Det känns som alla relationer blir ytligare och ytligare, det är rätt skrämmande. Så nu släpper vi det. På söndag är det röstdags! Yeey! :)




Nighty / Dolly







Kommentarer
Postat av: Charlie

Om dom som säger "det är tyspiskt dig" har rätt, då kanske dom känner dig bättre än vad du tror. Eller vad tror du?

2010-09-18 @ 00:17:42
Postat av: Bob

Är vi bara FB vänner;(?

2010-09-18 @ 02:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0