You wanna be on top?

Ja då får du allt börja klättra!

Nu har jag bäddat ner mig i min mjuka säng och ska strax sova :) Jag har spenderat kvällen hos Fredrik där jag fått avnjuta en god äppelpaj och tittat på Idol. Fredrik är inte bara florist, han kan numera även gå under yrkestiteln frisör.

Fasiken va slut jag är i ben och fötter av att jobba i klackar, hårt liv. Ihelgen ska jag viiiila kan jag lova er. På fredag ska jag vara mjukis och se en grym film, tips? På lördag ska jag iof spela skivor och på söndag åker jag till Uppsala för att fira min bror och hans dotters födelsedag :) Hoppas det blir god tårta, jag gillar inte när det är massa grädde och snusk. Nu börja jag googla på tårtor och vilka fantastiskt coola det finns, men det får bli ett annat blogginlägg :p

Natti och dröm sött mina små hallonhjärtan*




Kommentarer
Postat av: Bob

mums :)

2010-09-10 @ 01:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0