Örebroare

Nu är jag bosatt i örebro igen, och jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför det. Jag vill vara nära dom jag älskar men jag har aldrig riktigt trivts så bra i denna stad. Jag får helt enkelt hoppas på att det blir annorlunda denna gång :)

Ikväll ska jag ut och roa mig en sväng är det tänkt, men det är tråkigt att det inte finns ett större utbud. Örebro är en ganska krogtät stad men alla har exakt samma koncept vilket känns surt. Jag hoppas att det öppnas ett nytt spännande ställe där man kan lyssna på grym musik och bara ha det trevligt. Ingen hysteri, ingen köttmarknad.
Hoppas hoppas att man slipper regn ikväll! Enligt klart.se så ska solen titta fram ikväll :) Yeeey!

Fan vad jag ska dansa loss ikväll. Vi kanske ses i vimlet! Tjipp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0