11.07.01



Halloj! :)

Hur har ni det? Här i stockholm är det helt fantastiskt väder, soligt och varmt. Jag väljer nog att stanna inne ändå så jag hinner packa min väska och orkar gå upp tidigt imorgon. Jag har en rätt jobbig och flängig vecka framför mig. Jag åker till örebro imorgon efter jobbet för att spela skivor, tillbaka till sthlm på måndag morgon för att jobba till 19.15 och sen ta tåget till örebro på kvällen för att spela igen. På tisdag morgon måste jag vara tillbaka i sthlm och jobba och på ons bär det av till örebro igen. Kul liv va! :)

Vet ni vad? Jag har fimpat min sunkiga ericsson och har numera en vit iphone som jag faktiskt känner mig ganska nöjd med. Idag har jag lärt mig att checka in, yeey! Det bästa med iphone är nog talking Tom. Jag känner så stark kärlek för den katten. Vi har så roligt ihop jag och talking Tom. Jag ska nog ägna mig lite åt honom nu.
Hoppas ni har en grym fredag och att vi ses imorgon! Puss/ D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0