Nej nu jävlar!!

HEJ! :)

Nuuu har jag någonting att skriva om ;p Jag kan börja med att berätta att jag kommer lämna stockholm för att flytta tillbaka till örebro. Nu är väl kanske inte örebro en stad som jag egentligen vill bo i men jag hoppas på att det kommer vara annorlunda denna gång. Jag har blivit kär i en bonde med en fin bondgård så jag kan inte låta bli. Jag har slutat spela skivor på nattklubben jag jobbat på pga att jag inte känner mig trygg på arbetsplatsen då dom envisas med att släppa in personen som en gång vart uppe i mitt dj bås och kallat mig för fula saker och överfallit mig. Beakta att personen vi talar om är en 2 meter lång man. Jag anser att man ska ta hand om sin personal och få dom att känna sig trygga när det utför sitt jobb. Inga konstigheter!
Jag vill lämna nattklubbsscenen helt och fokusera på ett vettigt liv. Jag kanske borde tacka denna George för han skrämt bort mig från denna vidriga bransch? Jag har faktiskt velat lägga av länge men har haft svårt att tacka nej till snabba pengar. Well, nu väntar ett studentliv!

Jag kommer sakna stockholm, jag kommer sakna mina arbetskompisar mest. Jag har haft sån himla tur med mitt jobb och att jag hamnade just i denna butik med alla dessa fantastiska människor.

Nu ska jag lägga mig och läsa Mia Skäringers Dyngkåt och hur helig som helst. Den borde alla läsa, superrolig läsning :)

Natti! /D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0