GRATTIS!


Grattis till min blogg som fyller 1 år idag! :)

Jag sammanfattar året som gått med några bilder eftersom jag fortfarande inte har något vettigt att säga.






Jag gjorde högskoleprovet




Jag promenerade med Cleo

Me and my Cleo

Jag sprang på en Tapir i norrköping



Olustiga män på drottningatan i örebro. Det känns konstigt att någon annan bor i min gamla lägenhet nu. Min första egna lägenhet som jag inte delade med någon kompis/pojkvän.




Jag var väldigt rastlös i örebro och målade en hel del möbler.




Vilken action det var utanför mitt fönster. Konstigt, stod jag alltid och kollade ut genom fönstret med en kamera?




Jag bar hatt




Jag hällde upp rose i någons kök



Jag satt på uteservering med min vän F



Jag var flitig med dagens outfit










Jag hade en klamydiafri höst iaf, haha




Jag.. Jobbade?




Min älskade mobil gav upp.




Jag flyttade till huvudstaden och började jobba i världens bästa butik med världens bästa arbetskompisar





Nej nu orkar jag inte mer, är alldeles jättetrött av medicinen. Sov gott kära vänner :) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0