Nu är det snart helg igen

Jag hinner inte ens packa upp fören jag ska packa och åka till örebro igen. Veckorna går så himla fort och jag får inget vettigt gjort. Efter min spelning på lördag så är jag leeedig fram till på onsdag, såå skönt! Så jag tänker nog vara kvar i örebro en dag extra för att hinna med några möten och svänga förbi synsam. Det finns såklart synsam här med men jag vill gärna gå till samma som jag alltid gjort.

Det sägs att det ska bli riktigt fint väder så jag vågar nog lämna vinterjackan hemma denna helg :) Det känns alldeles sagolikt att inte behöva gå omkring med 10 kg vinterjacka.

Jag skulle egentligen gått på en konstutställning ikväll, men jag är rätt slö av all cocillana så jag stannar nog hemma. Jag hoppas min begåvade vän förstår.

Nu ska jag gå en kvällspromenad och sen ska jag nog krypa ner under täcket och lyssna på musik.
Sov gott små smultron, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0