Onsdagsmys


Jacob & Cleo innan läggdags.






Just nu sitter jag i min säng och har beslutsångest. Ska jag ta mig ork till att gå iväg till ica och handla något gottigt eller ska jag strunta i det? Jag har har inget intressant att skriva om eftersom mina kvällar alltid ser likadana ut. På fredag ska jag nog ut och roa mig, enbart för att ha något att blogga om ;)
Nejdå, men jag känner mig faktiskt lite smått likgiltig och blek och kan bara tänka på hur mycket jag längtar efter sommaren. JUST JA, jag glömde nästan. Jag har shoppat!!!!! Iiihhh Nu blev jag på bättre humör och tänker catwalka i hallen. Vi hörs!

Livsfarligt att topshop öppnat brevid oss, jag kommer lunchshoppa varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0