Snart firar vi 1 år

Gooomorron!! :) long time no blogging. Hoppas ni haft det bra kära vänner. Jag tog en liten bloggpaus vilket varit väldigt skönt, det började med att jag var föör sjuk för att orka. Galen förkylning som vägrar ge sig, jag är fortfarande inte helt frisk men nu har jag iaf ork för er. En vän påminde mig om att jag faktiskt snart bloggat i 1 år så det är inte läge att lägga ner nu.

Jag vill inte göra reklam för denna idiotsida men jag måste få ventilera. Jag sitter och tittar på efter 10 och dom pratar om otrohet. Har ni sett reklamen på tv där dom uppmuntrar till otrohet? Hur fan kan man komma undan med att uppmuntra till äktenskskapsbrott? Korkad värld vi lever i.

Vad tycker ni om detta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0