Nu säger vi hejdå


och hörs efter helgen.

Jag ska strax iväg till jobbet och sen har jag en del att göra inför spelningen på lördag, måste bränna nya skivor eftersom jag kladdat ner mina med mat :p Jag borde nog välja outfit och packa så jag har det gjort, ogillar att stressa. Imorgon slutar jag jobba kl 17 så då hinner jag göra stan en sväng och köpa nya converse, jag skulle vilja ha ett par i mörkblått. Jag var lite småsugen på att gå ut på fredag men sen kom jag på att det är löning så nu är jag lite kluven inför det. Jag kanske hoppar fredag och spar på krutet, för på tisdag är det party party!


Lördag Stockholm C - Örebro C
Sönag Örebro C - Stockholm C

Vi ses i vimlet, eller regionaltåget! Hur det än blir så skålar vi påt! Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0