Kan någon hämta mig i hallsberg?



Godmorgon smultron! Jag vaknade upp jätteförkyld igeeeen, när ska denna förkylning ge sig? :(
Känner ni hur våren börjar ta mer plats? Vad underbart det ska bli att kunna gå ut i skinnjacka istället för 3 kg vinterjacka. Jag gjorde stan en snabbis igår men hittade verkligen ingenting. Det har kommit in massa nytt men inget som jag direkt fastande för. Jag vill slänga ut allt ur min garderob och köpa nytt. Utanför min port står det en typ av container där man kan slänga ner kläder som sedan skänkes till behövande, superbra!

Imorgon åker jag till örebro för att spela skivor på satin. Det är sjukt tröttsamt med detta flängande varje helg, jag måste ta körkort! Är det någon som har lust att plocka upp mig i hallsberg?

Nej hörrni, nu ska jag rasta hunden och plocka ur diskmaskinen så jag kommer iväg till jobbet i tid. Ha en trevlig helg! KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

När skall jag hämta dig??

Kram

2011-03-04 @ 13:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0