explosion

Idag exploderade en lastbil utanför ikea och jag fick höra att röken kan vara skadlig så nu sitter jag inomhus och ugglar när det är strålande sol ute. Tur att jag hann ligga i solen en sväng innan explosion och brand.
Nu är det bara 4 jobbdagar kvar för mig sen tar jag semester :) Jag ska iof spela skivor på lördag och söndag men sen så bär det av mot la france.

En jävligt äcklig grej med sommaren är ju alla dessa snuskiga kryp som kommer fram, och då menar jag inte sliskiga killar med bar överkropp och för mycket vax i håret utan jag syftar på spindlar och fästingar.
Jag är livrädd för den dagen då cleo får en fästing, usch!
Jag hade en fästing för många många år sen, min mamma blev livrädd och tog mig tll akuten. Hon trodde att det var en köttbit som växte ut ur mtt huvud, haha.

Här hade jag tänkt lägga upp bilder på en äcklig sliskig kille, typ som Bobby från mammas pojkar och en fästing. Jag googlade fram det men blev för äcklad och vill inte besudla min rosa blogg.

Ha en toppen dag mina små smultron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0