Im alive!!

Hej hopp! :)

Nu är sommaren här och jag är tillbaka. Idag var stockholm så himla vackert, älskar att vara här när solen skiner. Hur har ni haft det? Jag vet att jag blivit fruktansvärt dålig på att blogga och ni är väldigt rara som loggar in och kollar den varje dag ändå när jag inte uppdaterar. Jag gör ett sista försök nu och misslyckas jag nu igen så får jag nog ge upp helt. Nu har jag en sån modern mobiltelefon så jag kanske kan blogga från den, ska testa det imorgon. Så, idag har jag spenderat min dag med min kompis Louise. Vi har solat, ätit och druckit gott. Christian kom också förbi mig för lite balkonghäng, superkul att han och hans tjej flyttat hit.
Imorgon ska jag jobba och på torsdag tänkte jag dra till uppsala en sväng för att hälsa på mina syskon och deras kids, slutar 14 på torsdag så det blir nog alldeles perfekt.

Nu är det bara 1 månad kvar till SEMESTER! Jag har bestämt mig för att inte ha kalas när jag fyller 25 utan jag åker till frankrike med Ellen :) Det ska bli såå underbart, cant wait!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heting ;)

2011-05-18 @ 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0