Godnatt världen

Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: oliver
Musik just nu: Christian Walz
Vad sa du senast: Japp, hörs imorgon!
Sommarplaner: Nice, saint tropez och monaco :)
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 8
Favoritväder: Soool
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Bästa film: Livet är underbart
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Tror du på mirakel: såklart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Promenad, men om det är regnigt och kallt så väljer jag bio
Är du kittlig: japp
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? JA
Största svaghet: för känslig
Det här är jag bra på: att vara mig själv
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna vara osynlig
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? typ
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nope
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger eller vänster, det är olika.
Anser du att du är stark? O ja!
Vad gör du om du får hicka? dricker 9 klunkar vatten
Röker du? Neej usch!
Snusar du? Neeeej!
Använder du knark? Neeeeeej!
Kaffe, te eller inget? Oboy?
Har du en besatthet? Jag har flera :p
Vem pratade du med i telefon sist? Davor Dundic
Vad tänker du på nu? Att jag måste sova fort som fan nu så jag orkar upp imorgon bitti för att öppna butiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0