Hello peeps!

Jag vet att det varit dött ett bra tag nu men plugget har liksom slukat mig. Det är rätt tufft att tvinga in massa info när hjärnan haft en vilopaus de senaste åren :) Stackars, den är nog i totalt chocktillstånd för tillfället. Ni får hålla tummarna för mig att den kickar igång tills imorgon då jag ska hålla ett tal.

Jag känner att jag hela tiden måste kämpa emot all negativitet som denna stad har att erbjuda vilket är rätt jobbigt. Jag är rätt klen på det sättet, jag blir så jäkla dåligt påverkad av denna stad så jag måste ständigt vara på min vakt och inte bli uppäten. Jag försöker se detta som ett "nytt ötebro" Im workin on it, men jag ska inte sticka under stolen med att jag saknar stockholm.

Nu ska jag äta upp maten och sen plugga. Jag ska bli bättre på att blogga. VARM BARM / Pluggdolly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0