Jaha, då är det snart julafton då

Halloj!
Hur har ni det? Jag har tokhög feber, ont i kroppen och är ful i håret. Jag försöker tvinga i mig resorb men det smakar verkligen inte gott. Förutom febern så har jag haft en bra vecka, har inhandlat 2 nya jackor och hunnit med en sväng till stockholm :)

Snart är det dags att flytta och det finns massa prylar kvar att sälja. Det är liksom ett helt hus fullt med saker som ska bort eftersom vi ska köpa nytt. Så om ni behöver något kan ni höra med mig först!


Stockholm är en vacker stad.
Detta är utsikten från min kompis lägenhet på söder, fantastiskt!



Maaat



Så här går det om man inte håller rent i öronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0