Jag vill ha lördag NU

Hej på er!

Just nu sitter jag i ett mörkt kök och tittar ut genom fönstret, det ser ut att vara en fin dag. (Jag har problem med stavning då jag ägnat säkert 10 minuter på att få till ordet fönstret)
Jag tänker inte tända upp här inne för då är det svårare att tycka synd om sig själv. Jag borde nämlingen sätta igång med skolarbete men jag har verkligen ingen lust just nu. Jag kanske ska gå ut och plocka äpplen så jag kan göra mig en äppelpaj, för det lär ju bli enklare att skriva då? Med paj i magen.

Vad har ni för helgplaner? Själv så har jag tänkt mig en sväng till stockholm då min kompis har inflyttningsfest. Ska bli riktigt skönt att få lämna detta hus som håller mig som gisslan. Tänk så handikappad man blir utan körkort om man inte bor mitt i stan. Jag längtar såå till mitt "normala liv"

Jag försöker komma in på google men det går inte. Är det så för er med? Skumt!
Nu kan jag lägga lite tid på att lösa det problemet innan jag sätter igång med studierna :p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0