12.02.02

Hej hej! Tänk att veckorna går så fort, skönt tycker jag!
Snart får jag besök av en vän och hennes söta bebis. Han är en såndär go unge som oftast är glad, nästan så man blir sugen på att bli på tjocken ;)

Egentligen borde jag råplugga och lägga all fokus på tentan men jag är ju en social varelse, så lite umgänge måste jag få unna mig. Imorgon ska jag och la familia på konsert, sopranen Christiane Oelze gästar Örebro för första gången. Det ska bli riktigt trevligt att se och höra.

Har ni sett filmen date night? Med Steve Carell. När vi va i Oman här om veckan så visades den på hotellrummet, såå himla rolig!! Jag låg bokstavligen på golvet och skrattade. Det verkar vara en rätt gammal film, men om ni inte sett den så hyr den på söndag.

Ha en toppen helg! / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0