Hallo Bloggen!

Nu är jag tillbaka ;)
Det har gått 5 månader sen jag skrev mitt sista blogginlägg, inget dåligt uppehåll va!

Vi får se hur länge det är roligt denna gång, men förhoppningsvis så har ja färre idiotläsare denna gång och kan hålla det på en behaglig nivå.

Bloggen kommer inte handla om spelningar eller nattklubbar längre eftersom jag lagt DJandet på hyllan :) Vilket känns som ett fantastiskt beslut, ni vet när det känns sådär härligt i magen, för magsäcken vet hur rätt beslutet är.

Så vad ska jag då blogga om? Ingen aning! Jag har ett ganska tråkigt liv där jag fyller min vardag med studier och promenader med min hund. Så se detta som en typisk örebroblogg, fylld med massa gnäll ;)

Nu tänkte jag faktiskt boka en resa till barcelona, jag har aldrig varit där. Vad tror ni om att åka dit april-maj?
Hur är vädret osv?


Ha det gott! /D


Kommentarer
Postat av: Michelle

Snart kan du få sällskap med en barnvagn och en något överviktig tjej i 20-års åldern som försöker hitta tillbaka till kroppen innan graviditeten ;)

2012-02-01 @ 17:01:56
URL: http://livetmeder.webblogg.se/
Postat av: zzzz

Tror det är riktigt grymt där, go go go!

2012-02-01 @ 19:03:38
Postat av: Rebecca

Och en tripp till Sthlm! :-)

2012-02-01 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0