Hallo!

God kväll! Hoppas att ni haft en bra helg. Själv så har jag tagit det rätt lugnt, borde ha pluggat men valde att inte göra det helt enkelt :p

Igår var jag på Raw. Kodjo, Mårten, Måns Möller och nån amerikans snubbe stod för underhållningen. Det var riktigt roligt och skratt är alltid nödvändigt, särskilt nu när det är kallt och förjävligt.

Hörni, vad har hänt med bingolotto? Det är ju inte alls bra längre! Jag minns hur Loket brukade hålla låda och det var ett ganska mysigt program. Det var tider det.
Vi slog iaf på stort ikväll och köpte en varsin lott, utan vinst såklart. Jag som hade tänkt vinna en bil nu när jag ändå övningskör. Men icke!




Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa :) Nattinuffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0