Draw something!

Jag är inte den som har koll på appar och det senaste i teknikvärlden, så när jag väl får ner något spel så blir jag stenberoende. Sjukt kul! Nu har jag dessutom inhandlat fler coola färger :)

Nu är det helg gott folk! För mig innebär det biokväll och jobb. Men nästa helg tar jag superledigt från örebro och beger mig till huvudstaden. Jag kommer befinna mig i stadens södra del och det är nog inte så svårt att gissa vart :) Jag längtar supermycket!

Vad tror ni förresten om att hoppa hopprep och rocka rockring som träning?  Jag har köpt hem lila hopprep och rosa rockring. Är det något att ha tro? Eller kommer jag stå på bakgården och underhålla grannarna utan någon som helst kaloriförbränning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0